Äntligen har campen startat upp för denna säsong.
Vi har ”smygstartat” denna säsongen med fyra båtar ute första veckan.
Månadsskiftet bjöd på riktigt skitväder men så snart vindarna hade lagt sig blev det fiske ute på topparna för samtliga båtar.
Och vilket torskfiske! Samtliga båtar har haft ett helt galet fiske på riktigt fina torskar mellan 15-19kg och helt plötsligt var de blåsiga dagarna ett minne blott.
Vissa grupper har även varit nere och provat på hällefiske inomskärs med ett gott resultat. Inga gigantfiskar men flundror upp till 125cm landade.
En riktigt fin start på denna säsong här på Röst!!
